La masia
Casaments i celebracions
Esdeveniments corporatius

La Masia Museu Serra és un espai singular on gaudireu de les ocasions més especials envoltats d’art, bellesa i història.

La Masia és un edifici històric que data de l’any 1672. Declarada patrimoni artisticocultural, ha estat plenament condicionada per poder gaudir d’una còmoda i confortable vetllada.

La planta baixa disposa de tres àmplies sales decorades de manera exclusiva amb peces úniques de la Col·lecció Serra. L’artista Jordi Serra ha seleccionat acuradament cada peça per crear un ambient acollidor i bell en el qual poder gaudir de l’art. Porcellanes, ceràmiques, pintures, dibuixos i escultures que van des de l’època del Modernisme fins a l’actualitat enriqueixen d’aquesta manera la inherent bellesa de l’antic espai recuperat.

La sala noble, al primer pis, escenari de reunions i tertúlies d’artistes i músics, encara avui conserva els elements propis de les cases senyorials catalanes: el paviment de tosca manual, les bigues de fusta que coronen el sostre, les àmplies portes i finestres de fusta i els seus bells arcs de pedra cisellada, el mobiliari de caoba, etc. Al voltant d’aquesta sala es distribueixen diverses estances que havien estat les habitacions de la família Serra en l’època que la masia era la seva llar i obrador.

Actualment, l’hereu del llinatge, Jordi Serra, segueix tenint el seu estudi-taller a la tercera planta de la casa.

La Masia està envoltada per un ampli jardí en el qual es pot gaudir de qualsevol esdeveniment a l’aire lliure.

Dins del mateix recinte, es troba l’Hivernacle, un gran espai totalment envidriat, diàfan i obert al jardí, ideal per a esdeveniments i celebracions amb més capacitat.

Llista de serveis
Dades tècniques i capacitats