En aquest any tan especial ens hem preparat per rebre els nostres convidats al restaurant El Celler del Museu amb totes les mesures de distància social entre les taules, aplicant les restriccions d’aforament de manera escrupolosa, respectant el número de comensals per taula i amb totes les garanties d’higiene i ventilació. Us sentireu confortables i molt segurs.

Celebreu els àpats amb tota seguretat a casa nostre

A nivell gastronòmic us presentem els menús de Nadal i Sant Esteve amb els plats tradicionals catalans però també amb opcions per escollir altres plats i pels que vulguin propostes de més volada tenim alguns plats amb suplement.

Pels vins també fem una tria magnífica que inclou una selecció molt interessant del sommelier amb vins extraordinaris per gaudir de grans maridatges

A continuació us presentem els menús.

DINAR DE NADAL I SANT ESTEVE AL CELLER DEL MUSEU

El preu 60€ per persona amb la possibilitat de tenir un descompte de 10€ per persona si ens seguiu a Instagram